یکی از دستگاه های پزشکی بسیار کاربردی با کارایی و عملکرد بالا دستگاه ساکشن پرتال آمبولانسی است که امروزه در انواع برندهای مختلف داخلی و وارداتی با کیفیت مرغوب و قیمت مناسب در بازار ارائه می شود و با توجه به کاربرد زیاد از فروش بالایی برخوردار می باشد. قیمت دستگاه ساکشن آمبولانسی در بازار به عواملی مختلفی از جمله کیفیت، برند و شرکت تولید کننده و  … بستگی دارد.

بهترین قیمت دستگاه ساکشن پرتابل آمبولانسی در بازار

بازار فروش عمده انواع دستگاه ساکشن آمبولانسی

بازار فروش عمده انواع دستگاه ساکشن آمبولانسی ساکشن های آمبولانسی قابلیت سارژ مجدد را دارند. این نوع ساکشن ها در بیمارستان ها، آمبولانس ها و مطب ها کاربرد زیادی دارند. این دستگاه دارای باتری می باشد که بر روی قیمت آن تأثیرگذار است. این دستگاه در مواقع قطعی برق یا دور بودن از شهر می تواند به خوبی کار خود را انجام دهد. از مشخصات این دستگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت کار با باتری
  • مکش قوی با توان بالا
  • کارکرد با صدای پایین
  • مصرف برق پایین
  • دسترسی آسان برای تعویض فیلترها
  • قابلیت شارژ مجدد باتری
  • قابلیت کارکرد با فندک خودرو
  • قطعات کمپرسور از کربن سخت و با دوام بسیار بالا و …

پخش دستگاه ساکشن آمبولانسی توسط شرکت های پخش کننده ، نمایندگی ها و سایت های معتبر صورت می گیرد. بسیاری از افراد به دلیل راحت و آسان بودن خرید اینترنتی ترجیح می دهند به صورت غیر حضوری ساکشن را خریداری کنند و از پرداخت هزینه های اضافی و جانبی در رفت و آمد جلوگیری نمایند.

کارشناسان فروش در این مراکز اطلاعات لازم را در مورد نحوه خرید و مشخصات دستگاه ساکشن در اختیار مشتری قرار می دهند تا با شناخت و آگاهی کامل محصول مورد نظر را انتخاب نماید. بعد از انتخاب و ثبت کردن سفارش و پرداخت هزینه کالا به محل مورد نظر مشتری ارسال می گردد.

بهترین دستگاه ساکشن آمبولانسی در کشور

تولید کننده دستگاه ساکشن با استفاده از بهترین و پیشرفته ترین تجهیزات انواع آن را طبق استانداردهای لازم تولید و برای فروش روانه بازار می کند که با توجه به کیفیت بالا و قیمت مناسب از فروش خوبی برخوردار است و مشتریان زیادی دارد. خرید دستگاه ساکشن آمبولانسی به صورت عمده توسط شرکت های بازرگانی از کارخانه های سازنده صورت می گیرد که در داخل و خارج از کشور به مشتریان عرضه می کنند.

قیمت در خرید و فروش هایی که به صورت عمده انجام می شود بسیار با صرفه تر و ارزان تر از قیمت جزیی می باشد و برای خریدار سود بسیار خوبی دارد و تولید کننده نیز زودتر به سوددهی رسیده و می تواند خطوط تولید خود را گسترش دهد. موارد استفاده از ساکشن شامل چه مواردی است؟

  • پاک کردن مسیر هوایی بیمار
  • گرفتن تومور در فاصله زمانی برداشتن آن
  • خالی کردن حفرات آبسه
  • مکش فوری محلول های شستشو از محل زخم
  • مشخص کردن ناحیه خونریزی با خشک نگه داشتن آن

انواع دستگاه ساکشن آمبولانسی درجه یک

انواع دستگاه ساکشن آمبولانسی درجه یک انواع دستگاه ساکشن آمبولانسی با برندهای متنوع ایرانی، چینی و اروپایی در بازار موجود می باشد. این دستگاه برای مصارف دندانپزشکی، خانگی، بیمارستانی، آمبولانس، زیبایی اندام و …. استفاده می شود که دارای کارایی و عملکرد بسیار خوبی است. امکانات و ویژگی های دستگاه ساکشن پرتابل آمبولانسی درجه یک عبارت است از:

  • خروجی آن توان بالایی دارد.
  • موتور آن قدرت بالایی داشته و مکش را به خوبی انجام می دهد.
  • مخازن به کار رفته در آن حجم زیادی را در خود نگه می دارد.
  • به راحتی و آسانی، استریل و ضد عفونی می گردد.

لیست قیمت دستگاه ساکشن آمبولانس در بازار

از قابلیت ها و امکانات ساکشن آمبولانسی می توان به مواردی مانند: سبک
بودن، دبی بالا، وکیوم بالا، قابلیت حمل، موتور بدون روغن، مدت زمان کار با
باتری به مدت 3 ساعت و … اشاره کرد. این دستگاه قابلیت استفاده در
اورژانس و جابجایی را دارد همچنین صدای بسیار کمی داشته و یکی از محصولات کاربردی
در بیمارستان و مطب ها و .. می باشد. در طراحی این دستگاه از مواد ضد سایش
استفاده شده و پیستون آن دوام بسیار بالایی دارد.

پخش دستگاه ساکشن
آمبولانسی توسط نمایندگی ها انجام می شود و انواع برندهای معتبر ایرانی و
وارداتی را با کیفیت بسیار مرغوب و قیمت مناسب به مشتریان ارائه می کنند و
این دستگاه ها دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.

کارخانه ها  تعیین کننده اصلی قیمت می باشند که محصولات تولیدی خود را بر
اساسنوع کاربری، کیفیت، مدل، ابعاد و … قیمت گذاری می کنند. شرکت های بازرگانی متعددی در  زمینه واردات دستگاه ساکشن مشغول فعالیت هستند و انواع این محصول را با برندهای معتبر و با بهترین کیفیت وارد کشور می کنند.

مراکز خرید دستگاه ساکشن آمبولانسی

مراکز خرید دستگاه ساکشن آمبولانسیساکشن های پزشکی به دو دسته مرکزی و پرتال تقسیم می شوند که ساکشن مرکزی ثابت بوده و در بازار تجهیزات پزشکی وجود دراد و ساکشن پرتال قابلیت حمل و نقل را دارد. قطعات ساکشن پرتال برقی شامل گیج وکیوم، پمپ وکیوم، موتور، لوله های رابط، پیج های تنظیم فشار، شیسه های ساکشن می باشد. انواع دستگاه ساکشن پزشکی عبارت است از:

  • ساکشن دندان پزشکی: تخلیه مستقیم
  • ساکشن اطفال: قدرت مکش پایین متناسب با کودکان
  • ساکشن وکیوم تراپی: دارای کیت مصرفی یکبار مصرف

یکی از انواع دستگاه ساکشن خانگی ساکشن ریه می باشد که یکی از پرفروش ترین انواع این محصول بوده و جهت باز کردن راه هوایی خون و سایر ترشحات در خانه مورد استفاده قرار می گیرد و این ساکشن ها فرایند تنفس بیمار را آسان تر می کنند و دیگر نیازی به بستری شدن او در بیمارستان ندارد.

دستگاه ساکشن خانگی در دو مدل ساکشن تک شیشه و دو شیشه با کیفیت بالا و قیمت مناسب عرضه می شود. برای بیمارانی که درای وضعیت حساس تری هستند از ساکشن دوشیشه ای استفاده می کنند و برای قسمت های از بدن که دارای عفونت بالایی هستند مثل شکم کاربرد زیادی دارد.

تمامی ساکشن ها مجهز به فیلتر هستند تا ترشحان به دستگاه وارد نشود و شیشه های ساکشن به وسیله دستگاه اتوکلاو استریل و ضدعفونی می گردد. انواع دستگاه ساکشن خانگی شامل ساکشن برقی، ساکشن شارژی و ساکشن به وسیله شارژ با فندک خودرو می باشد.

نمایندگی دستگاه های ساکشنی قابل حمل در تهران

نمایندگی دستگاه های ساکشنی قابل حمل در تهرانیکی از انواع مختلف دستگاه ساکشن که بسیار کاربردی و پرمصرف می باشد، دستگاه ساکشن قابل حمل است که خود یک مزیت و امتیاز ویژه محسوب می شود و دارای مدل های متفاوتی است که شامل ساکشن قابل حمل دیواری، ساکشن قابل حمل دیافراگمی و ساکشن قابل حمل سیلندر و پیستونی می باشد.

قیمت دستگاه ساکشن بر اساس ویژگی ها، شرکت تولید کننده، اندازه، نوع، مدل، برند و … تعیین می شود و توسط نمایندگی ها در شهرهای مختلف کشور به صورت عمده به خریداران ارائه می گردد.

دستگاه ساکشن برقی به کمک برق، فشار منفی را ایجاد نموده و این دستگاه ها برای حذف موادی از جمله بزاق، مخاط، خون و … از راه هوایی فرد مورد استفاده قرار می گیرد و تجهیزات جانبی این دستگاه شامل فیلترهای باکتری و لوله ساکشن می باشد.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *