فروش دستگاه ساکشن دندانپزشکی به صورت اینترنتی و با قیمت مناسب در تجهیزات پزشکی می باشد. این دستگاهها بر اساس کاربردی که دارند دارای انواع و اقسام مختلفی می باشند و همچنین دارای مدلهای متنوعی می باشند مانند مدل بادی،بادی برقی،ساکشن بادی و غیره که از طریق فشار باد ایجاد خلا می کند و دستگاه ساکشن نیمه بادی که از طریق پمپ برقی و برای تخلیه روغن سوخته از طریق فشار باد عمل می کند. این دستگاهها دارای درجه بندی که دارای محفظه ای شفاف می باشد و با این امر معلوم می شود که موتور داخل آن چقدر روغن دارد.

فروش دستگاه ساکشن برقی دندانپزشکی با بهترین کیفیت

انواع دستگاه های ساکشن پزشکی و کاربرد آن ها

انواع دستگاه های ساکشن پزشکی و کاربرد آن ها

دستگاه ساکشن یکی از دستگاههایی است که در علم پزشکی برای جراحی هایی مانند دندان در بیمارستانها و آمبولانس و مطب دکتر از آن استفاده زیادی می شود. این وسیله یکی از مهمترین تجهیزات پزشکی به شمار میرود که از آن در اتاق عمل و اتاق بیهوشی و اتاق بهبودی و سایر بخش های دیگر استفاده های زیادی می شود .

امروزه در کشور ما ساکشن های مختلفی با توجه به نوع و کاربردی که دارد ساخته می شود . ساکشن ها انواع مختلفی را دارا می باشند که یکی از آنها ساکشن پزشکی است این دستگاه می تواند در بیمارستانها یا اتاقهای جراحی به صورت متحرک و یا ثابت یا به دیوار نصب شود.

این دستگاه می تواند در جراحی دندان به کار برده شود و باعث خارج کردن ترشحات داخل دندان حین عمل جراحی صورت گیرد. این دستگاهها از لوله های پلاستیکی تشکیل شده اند که برای جراحی کاربرد زیادی دارد.

این دستگاهها وظیفه تخلیه مواد و عفونت و خونابه را از بدن بیمار برعهده دارد. ساکشن ها دارای مقاومت زیادی هستند و دارای دو حالت می باشند ساکشن شیشه و دو شیشه که ساکشن شیشه برای جراحی های کوچک استفاده و ساکشن دو شیشه برای جراحی های بزرگ استفاده می شوند.

خرید دستگاه ساکشن دندانپزشکی با قیمت مناسب

برای خرید دستگاه ساکشن دندانپزشکی و خرید ساکشن بیمارستانی باید به نکات مهمی اشاره کرد از جمله این دستگاهها باید دارای برند مخصوص و مناسب برای بیمارستانها ، کلینیکها و مصارف خانگی باشند. همچنین این دستگاهها مجهز به فبلتر و دارای قابلیت تخلیه و ضدعفونی کردن لوله های پلاستیکی آن باشند. این دستگاهها نسبت به دستگاههایی که در خارج از کشور تولید می شوند از کیفیت بالایی برخوردار هستند به همین دلیل با قیمت روز و مناسب در اختیار مشتری قرار می گیرد.

ساکشن ها با توجه به کاربردهای زیاد آنها دارای مراحلی می باشند که باید هنگام استفاده از آنها باید رعایت شود اینکه این دستگاهها باید استریل شده و ضد عفونی شده باشند و فاصله زمانی هر بار مصرف آنها رعایت شود و وضعیت مناسب لوله ها بررسی شود یعنی دارای پیچ خوردگی و یا سوراخ نباشد مسیر داخلی لوله ها با محلول ضد عفونی کننده کاملا تمیز و شسته شده باشد چون این دستگاهها از تجهیزات بسیار ضروری و قابل استفاده و کاربرد زیاد می باشند.

تولید کننده ساکشن دندانپزشکی تخلیه مستقیم

تولید کننده ساکشن دندانپزشکی تخلیه مستقیمنمایندگی دستگاه ساکشن در تمام نقاط کشور از جمله شهرهای بزرگ ایران مانند شیراز،تهران، اصفهان و غیره

با قیمت مناسب این دستگاهها را به فروش می رسانند.

مواردی که از دستگاه ساکشن از آن استفاده می شود یکی برداشتن سریع مایعات  از ناحیه زخم و پاک کردن راه هوایی بیمار،مشخص کردن محل خونریزی بیمار و غیره می باشد.

ساکشن جراحی دندانپزشکی را می توان به صورت مستقیم از لوازم پزشکی ها و مراکز طبی خریداری نمود. یکی از مهمترین تجهیزات پزشکی به شمار می رود و کیفیت در عملکرد آن باعث می شود که مشتریان زیادی را به خود جلب کند. دستگاههای ساکشن در کارخانجاتی که دارای تجهیزات و لوازم پزشکی می باشند به وفور دیده می شوند و به دلیل کیفیت بالا به کشورهای خاجی صادر می گردد.


 

بازار ساکشن دندانپزشکی در سراسر کشور

ساکشن برقی دندانپزشکی بسته به نوع کارایی در آنها دارای اندازه و حجم متفاوت می باشند و به دو نوع مختلف تقسیم می شوند که یکی ساکشن آبی و دیگری ساکشن هوایی که هر کدام از این ساکشن ها کاربرد زیادی دارند و ساکشن آبی همانطور که از نامش پیداست هنگام عمل جراحی دندان باعث تخلیه مایعات و بزاق باقیمانده در دهان می شود و ساکشن هوایی تراشه های باقیمانده حین عمل جراحی را تمیز می کند و نمی گذارد اثری در آن باقی مانده باشد.

لیست قیمت دستگاه ساکشن پزشکی در بازار ایران

لیست قیمت دستگاه ساکشن پزشکی در بازار ایران

قیمت ساکشن پزشکی در ایران به صورتهای مختلفی می باشد و همچنین به صورت متنوع می باشد و این دستگاه در انواع مختلف تولید می شوند و بنا به ساخت آن قیمت های مختلفی را دارند این دستگاهها به صورت عمده تولید و در اختیار مشتری قرار می گیرد.

این دستگاهها را می توان از سایت های فروش و مراکز خرید با قیمت مناسب خریداری نمود. خرید این دستگاهها به صورت عمده مقرون به صرفه و ارزانتر می باشد. واردات دستگاه ساکشن که اغلب در داخل کشور تولید می شوند کاربردهای زیادی دارند و به صورت مستقیم به بازار عرضه می شوند. قیمت این دستگاهها بستگی به کیفیت بالای آنها دارد و منحصر به فرد می باشند. این دستگاهها در سراسر کشور با قیمت مناسب خرید و فروش می شوند.

دستگاه ساکشن پرتابل یکی دیگر از دستگاههای ساکشن می باشد که به دلیل طراحی خاصی که دارد بیشترین استفاده را در آمبولانس دارد و به وسیله باتری شارژ می شود زیرا داخل آمبولانس برق وجود ندارد.

بهترین دستگاه ساکشن به وسیله کارخانه جات داخلی ساخته و روانه بازار می شوند و خرید این دستگاهها از سایت های فروش لوازم پزشکی انجام می گیرد .

فروش اینترنتی ساکشن جراحی دندانپزشکی کم مصرف

فروش اینترنتی ساکشن جراحی دندانپزشکی کم مصرفبرای خرید و فروش ساکشن دندانپزشکی باید مشخصات اصلی آن را در نظر گرفت که این مشخصات باعث سالم بودن دستگاه می باشد اینکه دستگاه ساکشن دندانپزشکی باعث جلوگیری از هدر رفتن آب می شود بهترین جایگزین برای رفع مشکل ساکشن های هوایی و آبی است کم مصرف می باشد و در ساکشن ها معمولا از موتورهای بی صدا استفاده شده  قابل استفاده به صورت مداوم و پرکار می باشند. مجهز به فیلترهای مخصوص و دارای استانداردهای روز دنیا می باشند و همچنین با استفاده از نصب فیلترها باعث جلوگیری از آلودگیهای محیطی می شوند و مجهز به سیستم ها و قطعات داخلی می باشند و این خصوصیات در این دستگاهها با این ویژگیهای خاص باعث شده روزانه در کشور با کیفیت و قیمت مناسب خرید و فروش شوند.

2 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *