مقدار مکش این دستگاه بستگی به کاربرد آن دارد و این مقدار مکش قابل تنظیم است. این دستگاه یکی از وسایل ضروری برای اتاق عمل بوده و از طرف دیگر یکی از آلوده ترین دستگاه های اتاق عمل‌ نیز به شمار می آید. دستگاه های ساکشن شارژی با دارا بودن باتری قابل حمل اند و در مکان های مختلف قابل استفاده است. قیمت ساکشن شارژی هر روز در حال تغییر است. برای خرید ساکشن شارژی می توانید هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری اقدام فرمایید.

قیمت ساکشن شارژی بصورت عمده

خرید ساکشن شارژی بصورت عمده در تهران

خرید ساکشن شارژی بصورت عمده در تهرانقیمت دستگاه های ساکشن تحت تاثیر عوامل مختلفی است که شامل:

۱.برند دستگاه

۲.کاربرد دستگاه

۳. نحوه خرید به صورت آنلاین یا حضوری و عمده و غیر عمده

این دستگاه ها در بیمارستان به عنوان ضروری ترین دستگاه به شمار می آیند و به همین دلیل باید به صورت عمده برای مراکز درمانی خریداری شود زیرا خرید عمده این محصولات پزشکی‌ بسیار با صرفه تر خواهد بود.

از آن سو که تعداد بیمارستان ها و مراکز درمانی در کشور بسیار زیاد است، روش های مختلفی برای خرید و فروش ساکشن شارژی ایجاد شده است. فروش عمده این دستگاه ها در شهر های بزرگ همچون تهران انجام می شود.

جدیدترین ساکشن شارژی موجود در ایران

جدیدترین ساکشن شارژی موجود در ایرانساکشن در لغت به معنای مکش و مکیدن است. این وسیله در رشته های پزشکی، دندانپزشکی، پوست و غیره کاربرد فراوان دارد. کار این وسیله خارج کردن مایعات ترشح شده در حین جراحی از بدن بیمار است. در واقع این وسیله همچون یک جاروبرقی عمل کرده و تمامی مایعات اضافه را می مکد.

انواع مختلف دستگاه های ساکشن:

۱-مرکزی

۲.پرتابل یا قابل حمل. این نوع از ساکشن ها خود شامل انواع مختلفی است که شامل:۱.تک شیشه برقی۲.تک شیشه شارژی۳.دو شیشه بلند۴.دو شیشه کوتاه۵.دستی۶.پایی

ساکشن های شارژی تولید شده در ایران دارای کیفیت و کارایی خوبی هستند و قیمت مناسب تری‌ نسبت به نمونه خارجی دارند

فروش عمده ساکشن شارژی در کشور

فروش عمده ساکشن شارژی در کشورتعداد زیادی ساکشن شارژی متنوع در بازار وجود دارد که برخی از آنها تولید شده در ایران و برخی وارداتی هستند. فروش عمده این دستگاه ها با قیمتی ارزان بوده و در بازار رقابت زیادی بر سر آن وجود دارد.

از جمله دغدغه های پزشکان و مراکز درمانی خرید تجهیزات پزشکی از جمله ساکشن هاست. آن ها به دنبال خرید آسان،کیفیت خوب،قیمت مناسب و در نهایت یک خرید مناسب اند.

انواع ساکشن شارژی درجه یک در کشور

انواع ساکشن شارژی درجه یک در کشورساکشن های شارژی به دو صورت ساکشن شارژی مدرن و ساکشن شارژی معمولی در بازار به دست مردم میرسد. این دستگاه ها داری قدرت مکش بالا و بدنه ای با قابلیت استریل شدن دارند

این دستگاه ها به علت سبک بودن و داشتن وزن کم به راحتی قابل حمل هستند

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *