دستگاه ساکشن جوش صورت

مکنده جوش سرسیاه


دستگاه ساکشن جوش صورت (ساکشن ) جوش سرسیاه با قیمت استثنایی فراهم شده است. برای خرید دستگاه پاکسازی پوست شاید نیاز به کارشناسی باشد که بصورت تخصصی روی دستگاه ساکشن کوچک فعالیت دارد. دستگاه شارژی مکنده ی جوش می تواند در مدت زمان کم پوستی صاف را به ما هدیه دهد تا آرایش زیباتری داشته باشیم.

 

دستگاه ساکشن جوش صورت
مکنده جوش سرسیاه

روش کار دستگاه ساکشن جوش صورت

روش کار این دستگاه بدین طریق است که در واقع با مکشی که ایجاد می کند جوش های سر سیاه را به داخل می کشد و کمک به پاکسازی پوست میکند .

این دستگاه شارژی می باشد و قابلیت شارژ با usb نیز دارد. سر دستگاه یک محفظه ی کوچک دارد که با یکبار استفاده از این دستگاه میتوانید سلول های مرده ی پوست و چربی هایی که در محفظه ی دستگاه جمع می شود را با چشم ببینید .

دستگاه ساکشن چربی صورت

ساکشن بمعنای مکش می باشد که دستگاه ساکشن چربی صورت از همین طریق یعنی مکش پاکسازی پوست را انجام می دهد.

چرک های پوستی از طریق آلودگی هوا یا لوازم آرایشی که گاهاً به صورت روزانه استفاده می کنیم در منافذ پوست ورود پیدا می کنند.اگر این آلودگی ها را از پوست بیرون نکشانیم که باعث ماندن زیر پوست میشود و اگر به فکر پاکسازی پوست نباشیم از طریق جوش بروز می کند.

دستگاه ساکشن جوش صورت

لوازم آرایشی وقتی از کشورهای متفاوت وارد ایران میشود مدت زمانی طول میکشد تا به نماینده ایرانی برسد و بعد از زمانی وارد بازار شود تا به دست مشتری و مصرف کننده اصلی برسد (هرچند از کشتی یا هواپیما وارد شود باز هم زمان بین تولید و مصرف طولانی است) به همین خاطر موادداخلی آنها باید ماندگاری بالا داشته باشند. حتی لوازم آرایشی ایرانی هم نیاز به مراقبت از پوست وجود دارد. به همین خاطر ما تنها کاری که میتوانیم بکنیم این هست که  که به پوست خودمان برسیم قبل از اینکه آن را از دست بدیم.

 

دستگاه ساکشن جوش صورت

 

برای خرید عمده و تکی می توانید با ما ارتباط بگیرید ،

همکاران ما در بخش مشاوره پاسخ گوی تمامی سوالات شما عزیزان هستند.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *