فروش دستگاه ساکشن اطفال

سایت فروش دستگاه ساکشن اطفال محصول خود را از طریق به فروش می رساند و مشتریان براساس شرایط دسترسی خود می توانند اقدام به خرید بکنند.

فروش دستگاه ساکشن اطفال

مشخصات ساکشن اطفال و نوزادان

ساکشن اطفال با وکیوم پایین و کاربرد اختصاصی جهت نوزادان و اطفال می باشد این ساکشن مجهز به پمپ تولید مکش، مکش در بازه 250mbar فراهم می کند.
ساکشن اطفال نواحی حساس مانند توراکس می باشد و چون مجاری تنفسی،‌ نواحی شکمی و اطراف روده ها مورد استفاده قرار می گیرد.
دستگاه ساکشن مجهز به رگولاتور تنظیم مکش می باشد به گونه های که حین انجام ساکشن، ‌احتمال قرار گیری بیمار در معرض وکیوم بالا و بیش از اندازه به شدت کاهش یافته و ریسک آسیب به بافت به صفر می رسد.
این ساکشن با دارا بودن گیج اندازه گیری وکیوم،‌ رقت ممکن را در سنجش میزان مکش فراهم می نماید.
ساکشن اطفال برای تخلیه و پاکسازی محیط داخل رحمی به منظور جلوگیری از آسیب به بافت و عروق اطراف در اثر مکش زیاد از این ساکشن استفاده می گردد.

فروش دستگاه ساکشن اطفال

مرکز فروش دستگاه ساکشن اطفال

مرکز فروش دستگاه ساکشن اطفال در تجهیزات پزشکی در سراسر کشور می باشد که شما با مراجعه حضوری به این مراکز می توانید محصول خود را خریداری نمایید.
مرجع فروش اصلی دستگاه ساکشن اطفال از طریق این سایت می باشد که به دلیل تفاوت قیمت فاحش در تجهیزات پزشکی هزینه های جانبی در فروش ساکشن می باشد .

کاربرد دستگاه ساکشن اطفال را می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  • ساکش نوزادان و اطفال
  • ساکشن ریوی
  • ساکشن برای مجاری تنفسی و بافت های حساس
  • ناحیه توراکس
  • ساکشن قفسه سینه و تراکستومی
  • نواحی شکمی و اطراف روده ها
  • ساکشن نواحی گوش و حلق و بینی
  • حجامت

به دلیل تأمین بالاترین ضریب ایمنی برای انجام عمل ساکشن در نواحی حساس،‌ این محصول در سال های گذشته مور استقبال واقع شده است و اکنون با بالاترین کیفیت در اختیار مراکز درمانی قرار می گیرد.

فروش دستگاه ساکشن اطفال

نمایندگی فروش ساکشن اطفال و نوزادان

ساکشن اطفال و نوزادان در بخش های ریکاوری به منظور تخلیه ترشحات و باقی مانده گازهای بیهوشی برای انجام ساکشن ترشحات لازم است که از وکیوم پایین و اعمال مکش ملایم استفاده گردد تا به مجاری تنفسی بیمار آسیبی وارد نشود.
نمایندگی فروش این شرکت محصولات خود را با کیفیت و درجه یک در بازار تجهیزات پزشکی عرضه می کنند.به دلیل وجود ساکشن های وارداتی و ساخت ایران در این مجموعه قیمت ها استثنایی می باشد.
اگر شما نیازمند ساکشن اطفال می باشید در هر صورت با نمایندگان ساکشن فروش این شرکت در تماس باشید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *