برای اطلاع از قیمت کیسه ساکشن به صورت کلی و جزیی باید به مراکز فروش مراجعه کرد. کیسه ساکشن برای جمع آوری ضایعات هنگام عمل های جراحی به کار می رود. این کیسه ها مزایای زیادی دارند که عبارتند از: کنترل عفونت های بیمارستانی، کم شدن مواد ضد عفونی کننده و آب، استفاده آسان، جلوگیری از انتقال بیماری، نیاز به شستشو ندارد و نکات دیگر. این کیسه ها یکبار مصرف هستند و به خاطر پودری که درون آنها وجود دارد ضایعاتی که داخلشان ریخته می شود به صورت ژله ای در می آیند.

قیمت کیسه ساکشن بصورت کلی و جزیی

قیمت انواع کیسه ساکشن بصورت عمده

قیمت انواع کیسه ساکشن بصورت عمدهقیمت انواع کیسه ساکشن به صورت عمده ارزان تر و به صرفه تر است. یکی از ویژگی های این کیسه ها این است که هزینه های گزاف را کم می کند. 

این کیسه ها توسط بیمارستان ها و مراکز درمانی خریداری می شوند به همین دلیل فقط به صورت عمده تهیه می شوند. این کیسه ها یکبار مصرف هستند و کارایی زیادی دارد به همین سبب فروش بالایی نیز دارد.

بازار فروش عمده کیسه ساکشن در تهران

بازار فروش عمده  کیسه ساکشن  در تهران بازار فروش عمده کیسه ساکشن در تهران بسیار پر رونق است. فروش کیسه ساکشن به بیمارستان ها و مراکز درمانی، برای انواع بیماران که ناراحتی های عفونی دارند استفاده می شود.

کیسه ساکشن بیمارستانی یک کیسه برای جمع آوری انواع ضایعات بیماران می باشد تا از پخش بیماری های عفونی جلوگیری کنند. تولید کننده کیسه ساکشن با تهیه این کیسه کمک فراوان و به سزایی به بیمارستان ها و بیماران کرده است.

تولید کننده کیسه ساکشن درجه یک

تولید کننده کیسه ساکشن درجه یکتولید کننده کیسه ساکشن درجه یک این محصول را با بهترین مواد خام مصرفی و پیشرفته ترین دستگاه ها، تولید و به بازار های کشور عرضه می کند. 

کیسه یکبار مصرف ساکشن امروزه بسیار پر مصرف و پر طرفدار است، همین امر موجب شده تا میزان تولید این محصول بالا برود. این کیسه ها در سه سایز یک، دو و سه لیتری تهیه می شوند و دارای پودر جذب کننده آبادیس می باشند.

انواع کیسه ساکشن با کیفیت

انواع کیسه ساکشن با کیفیتانواع کیسه ساکشن با کیفیت های بالا تولید و روانه بازار ها می شوند. این کیسه همان گونه که گفته شد سه سایز دارد و برای مصارف مختلف کاربرد دارد.

خرید کیسه ساکشن با کیفیت توسط تمام بیمارستان ها، مراکز درمانی و کیلینیک ها انجام می شود. کیسه ها به دو نوع بدون پودر و با پودر تولید می شوند که تفاوت زیادی در میان این دو نوع می باشد. کیسه پودری به خاطر ژله ای که دارد مایع را به جامد تبدیل می کند که آسیب کمتری به محیط زیست می رساند و بدون پودر قیمت کمتری دارد و نسبت به کیسه پودر دار ضرر بیشتری را به محیط می رساند.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *