قیمت خرید ساکشن دندانپزشکی، حتما لوله هایی را که در حین انجام کار در دهان شما قرار می گیرند را دیده اید، وظیفه این لوله ها بیرون بردن ضایعات دندان و سایر مواد دندانپزشکی از داخل دهان است و ساکشن نام دارند، قیمت خرید و فروش انواع و اقسام ساکشن دندانپزشکی با کیفیت عالی توسط مراکز اصلی عرضه کننده این محصولات و مطابق با آخرین قیمت گذاری در دنیا تعیین می شود.

عوامل مهمی که بر قیمت ساکشن دندانپزشکی تاثیر دارد

شاید برای شما عزیزانی که این مطلب را مطالعه می کنید این سوال مطرح شود که ساکشن دندانپزشکی چیست و چه کاری انجام می دهد، برای پاسخ به شما باید به این نکته اشاره کنیم که ساکشن در اصل همان لوله ای است که در زمان ترمیم و جراحی دندان ها در دهان شما قرار داده می شود تا خونابه، خرده های دندان و سایر موادی که برای پانسمان و بازسازی دندان استفاده می شوند را از داخل دهان شما خارج کند و مانع از ورود آن به حلق تان گردد.

این دستگاه ها در انواع و اقسام گوناگونی ساخته می شوند که هر کدام از آن ها با یک تکنولوژی مخصوص کار می کنند، دو نوع متداول از ساکشن ها با هوا و آب به کار خود می پردازند و هر یک ساختمان متفاوتی دارند، برای تعیین کردن قیمت رو انواع ساکشن ها باید به چند عامل مهم توجه شود که ما در ادامه این مطلب قصد داریم به برخی از این عوامل اشاره کنیم، لطفاً با ما همراه باشید:

 

  1. یکی از فاکتور هایی که موجب تفاوت قیمت ساکشن دندانپزشکی می شود نوع این وسیله و نیرویی است که با آن کار می کند، این مسأله بر روی قدرت و سرعت عملکرد این وسیله هم تاثیر زیادی می گذارد.
  2. دومین فاکتور تعیین قیمت ساکشن نوع متریال مورد استفاده در ساخت آن می باشد، بر این اساس ساکشن های دندانپزشکی ممکن است با استفاده از مواد پلیمری یا فلزی ساخته شده باشند که هر یک از آن ها نرخ متفاوتی خواهند داشت.
  3. در تعیین نرخ روز این وسایل باید به درجه کیفی و میزان مرغوبیت آن ها نیز توجه شود، بر این اساس به جنس و نوع ساخت آن ها دقت می کنند.
  4. به علاوه نام تجاری و شرکت تولید کننده این محصول هم عامل مهمی در قیمت گذاری کردن آن است، معمولاً برند های معتبر و سرشناس محصولاتی با کیفیت تر و گران تر تولید می نمایند.
  5. شما باید به کشور تولید کننده ساکشن هم توجه کنید، مسلما محصولات وارداتی به دلیل نوسانات نرخ ارز و هزینه های گمرکی با نرخ بالاتری در بازار های داخلی ایران معامله می شوند.

چگونه در صادرات ساکشن دندانپزشکی ممتاز باشیم

 

با افزایش روز افزون جمعیت دنیا و بی توجهی مردم به رعایت مسائل بهداشتی دهان و دندان، روز به روز نیاز به خدمات دندانپزشکی در جوامع بشری بیشتر می شود و بر این اساس نیاز به استفاده از تجهیزات جانبی این کار هم بالاتر می رود، یکی از محصولاتی که در این بین بیشترین استفاده را دارد ساکشن مخصوص دندانپزشکی است که تولید گسترده و تجارت جهانی آن می تواند یک فرصت عالی برای کسب درآمد تلقی شود.

  • برای اینکه ما بتوانیم در زمینه صادرات کردن انواع این تجهیزات در سطح جهان ممتاز باشیم و بازار های خارجی را در دست بگیریم، باید به نکات مختلفی توجه کنیم که یکی از مهم ترین آن ها تولید کردن محصولاتی با بالاترین کیفیت است که بیشتر از هر چیزی در جذب مشتری تاثیر دارد و موجب معروفیت برند ما می شود.
  • دومین موضوع این است که از راه هایی برای کاستن از هزینه تمام شده تولید این محصول استفاده کنیم تا موجب کم شدن قیمت فروش آن در بازار های جهانی گردد، یکی از این راه ها این است که مواد اولیه مورد نیاز برای ساخت ساکشن را به صورت عمده از تولید کننده خریداری کنیم و سود کمتری برای آن بپردازیم.
  • همچنین بررسی کردن بازار و شناسایی دقیق و درست بازار هدف برای ارسال و فروش این محصول می تواند تاثیر خیلی زیادی در موفقیت ما در این عرصه داشته باشد و به کسب سود بیشتر برای ما منجر شود، به عنوان مثال کشور هایی که از پیشرفت کمتری در این زمینه برخوردار هستند می توانند بازار خوبی برای فروش این محصول تلقی گردند.
  • در ضمن توصیه می شود که با آموزش کامل مراحل ترخیص کالا از مرز، خود شرکت های تولید کننده مستقیما به امر صادرات بپردازند تا تمام سود حاصل از این کار نصیب آن ها شود.

بررسی اجمالی انواع ساکشن دندانپزشکی

خوب است بدانید که در امر دندانپزشکی به طور معمول از سه نوع ساکشن رایج استفاده می شود که هر کدام از آن ها بر اساس یک تکنولوژی کار می کنند و ما هم قصد داریم که در ادامه این مطلب در مورد این دستگاه ها با شما صحبت کنیم، لطفاً با ما همراه باشید تا بیشتر با این وسایل آشنا شوید:

  1. ساکشن های هوایی: شکل عملکرد این دستگاه مکش مثل لوله جارو برقی است، یعنی با به داخل کشیدن هوا تمام ضایعات و خرده ریز های دندان و حتی بزاق فرد را هم جمع می کند و موجب تمیز شدن فضای دهان می شود.
  2. ساکشن های آبی: این دستگاه با فشار آب کار می کند و دهان را دائم شستشو می دهد، ولی فقط خون و بزاق را جذب می کند.
  3. دستگاه ساکشن برقی دندانپزشکی: دستگاه مورد نظر با نیروی برق و با قدرت مکش زیادی کار می کند و همه ضایعات را از داخل دهان تخلیه می نماید.

فروش فوق العاده ساکشن دندانپزشکی با قیمت استثنایی

مراکز پخش و فروش اصلی ساکشن دندانپزشکی، این دستگاه ها را به صورت عمده از کارخانه ها خریداری کرده و سپس به صورت فوق العاده و یا قیمت استثنایی در سطح کشور ما توزیع می نمایند و به فروش می رسانند، دلیل این امر هم عرضه کردن محصول از طرف تولید کننده ها است که منجر به کاهش سود فروش آن می گردد.

واحد های مرکزی دندانپزشکی می توانند جهت تأمین بار مورد نیاز خود از طریق یکی از شعبه های فروش این مراکز در سطح کشور اقدام کنند یا اینکه این دستگاه ها را با استفاده از درگاه های اینترنتی از راه دور سفارش دهند، استفاده از روش خرید آنلاین به دلیل غیر حضوری بودن خیلی راحت تر و سریع تر انجام می شود، از این رو این روش خرید از محبوبیت بیشتری در بین مردم برخوردار می باشد.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *