ساکشن یونیت دندانپزشکی که با نام مکنده نیز خوانده می شود از تجهیزات ضرروی در این حرفه است که نمونه های مختلف آن توسط شرکت پخش در اختیار دندانپزشکان و صاحبان این حرفه قرار می گیرد. ساکشن در واقع لوله رابطی است که داخل دهان بیمار قرار داده شده و مواد و مایعات داخل دهان را به بیرون منتقل می سازد. دو نوع ساکشن هوایی و آبی وجود دارد که هر کدام کاربری خاص خود را دارد.

شرکت پخش ساکشن یونیت دندانپزشکی

کارایی دستگاه ساکشن در دندانپزشکی

کارایی دستگاه ساکشن در دندانپزشکی در حرفه دندانپزشکی مانند سایر حرف و بخش های مختلف درمانی از تجهیزات خاصی استفاده می شود که دستگاه ساکشن نمونه ای از آنها به شمار می رود.

کارایی بهترین ساکشن یونیت دندانپزشکی موجب می شود که مواد زاید ناشی از کار دندانپزشک و همچنین مایعات مختلف از جمله بزاق دهان به کمک این لوله از دهان خارج شده و به محیط بیرون انتقال یابد.

همان طور که به آن اشاره شد استفاده از این وسیله اجتناب ناپذیر بوده و از مزایای زیادی برخوردار است که به اختصار عبارتند از”

  • ماده تلخ حاصل از بی حسی تزریق شده به دندان داخل دهان جمع می شود که ساکشن آن را به سرعت تخلیه کرده و مشکلات ناشی از آن را بر طرف می نماید.
  • از آن جا که محیط دهان حاوی بزاق است در طی کار در داخل دهان جمع می شود که ساکشن به تخلیه آن کمک می کند.
  • تکه ها و خرده های دندان و همچنین مواد دیگر نیز از دیگر اجزایی هستند که توسط ساکشن به بیرون انتقال داده می شوند.
  • در برخی درمان های دندان نیاز به خشک بودن محیط دهان وجود دارد که از این روی ساکشن می تواند در خشک نگه داشتن این محیط نقش مهمی ایفا نماید.
  • در اثر پر کردن دندان و یا عصب کشی آن مقداری خون داخل دهان جمع می شود که این خون نیز توسط ساکشن از محیط دهان تخلیه می شود.

این مواد در نهایت به دستگاه منتقل شده که در آن جا مایعات وارد شبکه فاضلاب می شوند.

بهترین عرضه کننده ساکشن یونیت دندانپزشکی

بهترین عرضه کننده ساکشن یونیت دندانپزشکی همان طور که در مطالب قبلی نیز به آن اشاره شد ساکشن ها از جمله مهمترین تجهیزات حوزه دندانپزشکی هستند که کاربرد آنها توضیح داده شد. از این رو عرضه ساکشن یونیت دندانپزشکی توسط بهترین عرضه کننده آن صورت می گیرد.

این شرکت در زمینه ارائه انواع ساکشن ها می تواند خدمات و اطلاعات لازم را به خریداران منتقل کرده و در ضمن با کمک کارشناسان فروش خود به ارائه راهنمائی های لازم در مورد خرید مناسب و با کیفیت این دستگاه خریدی رضایت بخش را برای خریداران فراهم آورد.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *