دستگاه ساکشن بیمار

دستگاه ساکشن بیمار خانگی ، مایعات اضافی را از بدن حذف می کند. از محصولات خانگی، بیش تر برای باز نگه داشتن مجاری تنفسی استفاده می کنیم. بیمار با این دستگاه، آرامش بیش تری خواهد داشت.

دستگاه ساکشن بیمار

کاربرد دستگاه ساکشن بیمار خانگی

می دانیم که دستگاه ساکشن، درواقع یک سیستم مکش و یا مکنده دارد.این دستگاه را براساس همین ویژگی بررسی و قضاوت می کنیم.
همان طور که از نام دستگاه مشخص است، این محصول مصرف خانگی دارد و قابل حمل است.ساکشن با استفاده از سیستم مکنده ی خود، مایعات اضافی بدن را خارج می کند.
این مایعات اضافی از هر قسمت از بدن می تواند جدا شود:

  • مایعات اضافی درون ریه
  • مایعاتی که بعد از عمل جراحی، تولید می شوند

با استفاده از این دستگاه؛ درواقع مایعاتی را که مانع از عملکرد طبیعی یک ارگان در بدن می شود، حذف می کنیم.معمولا از این دستگاه برای باز کردن راه های تنفسی بیمار در خانه استفاده می کنیم.
راه های تنفسی فرد، می تواند به وسیله ی خون، استفراغ، بزاق و …مسدود شود.حذف مایعات اضافی از ریه، علاوه بر این که تنفس فرد را تسهیل می کند، بلکه مانع از رشد میکروارگانیسم ها در این اندام می شود.
این مایعات اضافی معمولا با سرفه های معمولی از ریه خارج نمی شوند؛ در نتیجه این دستگاه ها بسیار کاربردی هستند.این محصولات معمولا با برق کار می کنند، اما دستگاه هایی هم وجود دارند که با باتری کار می کنند و یا حتی به صورت مکانیکی و دستی.
ورود این دستگاه به خانه ها، کمک زیادی به سلامت بیماران می کند.در گذشته با بروز کوچک ترین انسدادی در مجاری تنفسی، بیمار ناچارا باید به بیمارستان یا کلینیک مراجعه می کرد.
با این محصولات، بیماران احساس راحتی بیش تری می کنند؛ زیرا این دستگاه مانع از هر گونه انسدادی در مجاری تنفسی آن ها می شود.

دستگاه ساکشن بیمار

مکانیسم دستگاه ساکشن بیمار خانگی

این دستگاه برای جذب مایعات اضافی از سیستم خلأ استفاده می کند.این محصولات دارای کاتتر می باشند که با استفاده از آن ها، ترشحات را جذب کرده و به یک ظرف مخصوص (که به دستگاه، متصل است) منتقل می کنند.
این ظرف مخصوص را می توانیم در منزل، خودمان تخلیه کنیم.با استفاده از این دستگاه ها هم در زمان و هم در انرژی، صرفه جویی می کنیم.
یادآوری این نکته ضرور ی است، که آرامش بیمار با این دستگاه ها بیش تر می شود.ما می توانیم این محصولات کاربردی را باقیمت مناسب در اختیار شما قرار دهیم.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *