دستگاه ساکشن آرایشگاه

یکی از واجبات سالن های آرایشگاهی بزرگ، وجود دستگاه ساکشن آرایشگاه می باشد که در این قسمت به بررسی عوامل تاثیر گذار در تعیین قیمتش می پردازیم.

دستگاه ساکشن آرایشگاه

دستگاه ساکشن آرایشگاه چیست؟

دستگاه ساکشن آرایشگاه برای پاکسازی پوست مورد استفاده قرار می گیرد و معمولا شاهد حضور این دستگاه در آرایشگاه های زنانه و بعضا آرایشگاه های مردانه هستیم.
دستگاه ساکشن آرایشگاهی با روش مکش، مواد زاید و جوش های چرکی داخل پوست را می کشد و به شفاف شدن پوست کمک شایانی می کند.همچنین برای لیفتینگ کردن پوست نیز می توان آن را به کار گرفت.
لازم به ذکر است که معمولا دستگاه های ساکشن آرایشگاه وارداتی می باشند.نکته قابل توجه این است که استفاده فراوان از این دستگاه اصلا توصیه نمی شود و می تواند به پوست شما آسیب برساند.

دستگاه ساکشن آرایشگاه

خرید دستگاه ساکشن آرایشگاه به روش حضوری

به دلیل گران شدن دستگاه ساکشن آرایشگاه، برای خریدش، خرید مستقیم از مراکز وارد کننده توصیه می شود.
حداقل در این شرایط از دو مورد زیر اطمینان خاطر کامل خواهید داشت:

  • پرداخت مبلغ کمتر برای خرید دستگاه
  • اطمینان داشتن از کیفیت بالای آن

البته می دانیم که خرید مستقیم، شرایط خاص خود را می طلبد، با ارتباط مناسب با افراد با نفوذ و آگاه می توانید یکی از این مراکز معتبر را بیابید و یک خرید بی دردسر با قیمت مناسب انجام دهید.
نکته لازم به ذکر این است که هنگام خرید حتما گارانتی خرید خود را از فروشنده دریافت نمایید.

دستگاه ساکشن آرایشگاه

خرید دستگاه ساکشن آرایشگاه به روش اینترنتی

روش دیگر خرید این دستگاه، خرید از فروشگاه های اینترنتی می باشد.در خرید از فروشگاه های اینترنتی نیز تمامی نکات خرید را باید رعایت کنید.
حتما قبل از خرید با فردی اگاه مشورت کرده، از دارا بودن نماد الکترونیکی سایت اطمینان حاصل نمایید و گارانتی خرید خود را نیز دریافت کنید.
دستگاه های ساکشن آرایشگاهی تا چند سال معمولا گارانتی دارند.

قیمت دستگاه ساکشن آرایشگاهی

قیمت این دستگاه ها وابسته به عوامل زیر می باشد:

  • وارداتی بودن یا داخلی بودن دستگاه
  • شرکت عرضه کننده دستگاه
  • کیفیت و قدرت دستگاه
  • نوع فروش دستگاه

با تورم ایجاد شده، استعلام دقیقی از قیمت دستگاه ساکشن آرایشگاهی موجود نیست.برای اطلاع دقیق به فروشگاه های اینترنتی مربوطه مراجعه نمایید.
همچنین می توانید شماره تماس مراکز معتبر مربوطه را از طریق سامانه 118 یا از طریق همان سایت ها دریافت نموده و با ایشان تماس بگیرید.
اینکه خودتان به این فروشگاه ها مراجعه کرده و از نزدیک دستگاه مورد نظرتان را هم ببینید، گزینه خوبی است.چون به هر حال این دستگاه ها در کیفیت های متفاوت تولید می شوند.باید به نتیجه برسید که کدام نوع از این دستگاه مناسب کار شما می باشد.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *