دستگاه ساکشن بیمارستان

نقش قدرت مکش، در دستگاه ساکشن بیمارستان ، کاملا واضح و روشن است. این محصولات، ویژگی هایی دارند که آن ها را تبدیل به یک دستگاه درجه یک می کند. ساکشن بیمارستانی درجه یک، بسیار پرطرفدار است.

دستگاه ساکشن پاکسازی

دستگاه ساکشن بیمارستان چیست

می دانیم که ساکشن با قدرت مکندگی ای که دارد، مایعات اضافی را از نقاط مختلف بدن خارج می کند.این محصولات، در مکان های مختلفی، کاربرد دارند و به طور خاص در بیمارستان ها هم مورد استفاده قرار می گیرند.
البته که دستگاه ساکشن، در علم پزشکی کاربرد بسیار گسترده ای دارد.استفاده از این محصولات فقط محدود به بیمارستان نیست؛ بلکه در آمبولانس ها،مطب ها و … نیز مورد استفاده قرار می گیرند.
در بیمارستان از این دستگاه برای برداشتن خون، چرک، خلط و … استفاده می کنیم.

دستگاه ساکشن پاکسازی

ویژگی های یک ساکشن بیمارستان درجه یک

یک دستگاه ساکشن قابلیت کنترل قدرت مکش را در طیف گسترده ای دارا می باشد.اصطلاحا می گوییم که دستگاه باید دارای جریان مکش انتخابی باشد.
در این دستگاه ها باید از فیلترهای آنتی باکتریال استفاده کنند.
می دانیم که محیط بیمارستان، یک محیط بسیار حساس و البته که بیمارانی هم که در این محیط هستند، به طور خاص نیاز به مراقبت بیش تری دارند.
بنابراین تا جایی که ممکن است باید سطح بهداشت این دستگاه ها را افزایش دهیم.
جنس مخازنی که در این دستگاه استفاده می شود، بسیار مهم است و باید به گونه ای باشد که قابلیت استریل شدن را داشته باشد.این دستگاه ها باید از فلو کنترل دقیقی برخوردار باشند تا بتوانیم سطح خلأ را با استفاده از آن کنترل کنیم.در واقع تمام قابلیت این دستگاه به قدرت خلأ آن وابسته است.
فشار منفی ای که توسط دستگاه فراهم می شود، باید در محدوده ی خاصی باشد تا بتواند انتظارات ما را برآورده کند.
این محصولات باید دارای یک رطوبت سنج قوی باشند.این محصول باید این ویژگی را داشته باشد که موتور، به طور اتوماتیک خاموش شود تا مایعات وارد پمپ نشوند.
بدنه ی دستگاه باید به گونه ای باشد که کاملا ضدعفونی و استریل شود.
یک دستگاه ساکشن بیمارستان درجه یک باید قابلیت تنظیم توسط پدال ها را داشته باشد.بهتر است که برای تنظیم این دستگاه ها هرچه کمتر از دست های خود استفاده کنیم.

دستگاه ساکشن پاکسازی

نمایندگی های تولید کننده ی این محصولات

نمایندگی های این محصولات، این دستگاه ها را به صورت عمده در بازار توزیع می کنند.ساکشن بیمارستانی درجه ی یک، پرطرفدارترین نوع ساکشن بیمارستانی است و می تواند پاسخگوی نیاز جامعه ی پزشکی باشد.
برای خرید یک ساکشن بیمارستانی درجه یک، روی ما حساب کنید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *