نمایندگی دستگاه ساکشن ریه

نمایندگی دستگاه ساکشن ریه در منزل برای تجهیزات پزشکی بصورت خرید تکی دستگاه ساکشن می باشد . برای تجهیزات پزشکی در صورت خرید چند دستگاه قیمت ساکشن بصورت مجزا حساب می شود. برای کاربر خانگی خرید یک دستگاه را نیز امکان پذیر نموده ایم . شما در هر شهری باشید برای شما ارسال بار داریم.

نمایندگی دستگاه ساکشن ریه

انواع دستگاه ساکشن پزشکی:

دستگاه‌های ساکشن کاربردهای متنوع و زیادی دارند به عنوان نمونه دستگاه ساکشنی بیمارستانی که در اتاق عمل استفاده میشه و در حین جراحی استفاده میشود باید دقت بالایی داشته باشد برخی از قطعات باید هوشمند باشد این آپشن ها روی قیمت تاثیر مستقیم دارد و قیمت دستگاه را بالا می برد ، در این میان ساکشن ایرانی از کیفیت و طراحی بالایی رو به رو می باشد.

[toggle title=”آموزش خرید ساکشن خانگی” state=”close”]این در حالیست که برای ساکشن خانگی ریه ما نیاز به دقت بالا نداریم .[/toggle]

حتی اگر بخواهیم بهترین مدل دستگاه ساکشن خانگی را خریداری کنیم باز هم نیازی به هزینه های بالا نیست .

ساکشن برقی بادکش و حجامت دستگاه ساکشن ریه ایرانی و  وارداتی برای تجهیزات پزشکی در سراسر ایران قابل عرضه می باشد .

نمایندگی دستگاه ساکشن ریه:

دستگاه ساکشن ریه برای خارج کردن خلط و خون از راه گلوی بیمار استفاده میشود خرید این دستگاه از این طریق امکان پذیر است برای خرید دستگاه میتوانید با راه های ارتباطی که در زیر همین خبر نوشته شده با ما ارتباط بگیرید.

نمایندگی دستگاه ساکشن ریه نمایندگی دستگاه ساکشن ریه

خرید دستگاه ساکشن دو شیشه برای منزل :

برای ساکشن دو شیشه نیز ساکشن برقی دوشیشه ایرانی به صورت حدودی قیمت دوازده میلیون تومان می باشد ولی مدل های دیگر در حد دو میلیون برای کاربر خانگی موجود است.

مشخصات ساکشن یوول دو شیشه بلند قابل مشاهده می باشد:

[button color=”red” size=”medium” link=”https://iransuction.ir/%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%af%da%af%db%8c-%d8%af%d8%b3%d8%aa%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%b3%d8%a7%da%a9%d8%b4%d9%86-%db%8c%d9%88%d9%88%d9%84-%d8%af%d9%88-%d8%b4%db%8c%d8%b4%d9%87-%d9%be%d8%b1%d8%aa/” icon=”” target=”true”]مشخصات دستگاه ساکشن یوول [/button]

همچنین برای ساکشن ریه در منزل مدل های دیگری هم موجود است که برای اطلاع بیشتر می توانید ارتباط بگیرید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *