یکی از اصلی ترین دستگاه مورد استفاده برای اتاق عمل که از اجزای جدانشدنی آن می باشد؛ دستگاه ساکشن بیمار نام دارد که با توجه به اندازه و ابعادی که دارد کاربردهای فراوان خود را داراست و تولید کنندگان برای تولید این محصول از طبق استاندارد بهداشتی به تولید آن پرداخته اند و برای دسترسی به این تولید کنندگان می توانید از این سایت بهره ببرید.

 

کاربرد های مختلف دستگاه ساکشن چیست؟

دستگاه ساکشن یک کار اصلی و حیاتی که انجام می دهد و برای هر اتاق عملی و یا حتی در هر دندان پزشکی هایی با استفاده از نوعی که دارد مورد استفاده قرار می گیرد و برای عمل مکش و مکیدن هر گونه مایعات مورد استفاده قرار می گیرد و پزشکان با استفاده از این دستگاه هم کار عملشان موفقیت آمیز خواهد بود و هم دید بهتری در حین انجام کار خواهند داشت.

همان طور که می دانید؛ در هنگام جراحی و یا برای پوشاندن زخم های سرباز و عمیق، مایعات و ترشحاتی همچون خون برای افرادی که بسیار زیاد است؛ کار پزشکان را در حین انجام کار به شدت سخت می کند و نیاز به دستگاهی است که عمل مکیدن خون ها و ترشحات را انجام دهد تا پزشک بتواند دید بهتری به اجزای داخلی بدن را داشته باشد تا عملکرد بهتری را انجام دهند.

به طور کلی از کاربردهای دستگاه ساکشن می توان به این موارد اشاره کرد:

  • برای کمپرس کردن رگ های که دچار خونریزی شده اند
  • وسیله ای برای خشک نگه داشتن ناحیه باز شده
  • جهت خالی کردن حفره های که آبسه هستند.
  • راه هوایی بیمار را آزاد می کند
  • مایع مغزی نخاع را تخلیه می کند.
  • جهت انجام دادن حجامت
  • پاک کردن و مکیدن مایعات و ترشحات.

البته ما به چند مورد از کاربرد دستگاه پرداخته ایم و این دستگاه دارای کاربردهای فراوانی است که فقط مختص به اتاق عمل نمی باشد؛ بلکه در اتاق بیهوشی و دندان پزشکی ها هم کاربرد فراوانی دارد.

عرضه مستقیم دستگاه ساکشن درجه یک

جهت خرید دستگاه ساکشن شما راه های مختلفی دارید و می توانید هم به صورت حضوری و هم به صورت غیرحضوری و اینترنتی بپردازید و که در روش غیرحضوری که از آسان ترین راه وکم هزینه ترین راه برای خرید این محصول، استفاده از سایت های اینترنتی است که با استفاده از آن به دلیل اینکه فروش و عرضه مستقیم آن انجام می گیرد؛ از نظر قیمت به صرفه تر است و هم کیفیت بالاتری نسبت به بازار های حضوری دارد.

تولید کنندگان دستگاه ساکشن به عرضه مستقیم آن هم در داخل این سایت انجام می دهند و شما می توانید برای تهیه آن از مشاوران فروشی که در این زمینه چندین سال تجربه دارند کمک بخواهید و اطلاعات لازم را اعم از قیمت و چگونگی ثبت سفارش را به دست آورید و بعد اقدام به خرید نمایید.

17 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *